7 سهمیه المپیک زمستانی جوانان برای اسکی ایران

به گزارش مجله سرگرمی، اسکی ایران برای حضور در المپیک زمستانی جوانان 2020 لوزان هفت سهمیه کسب کرده است.

7 سهمیه المپیک زمستانی جوانان برای اسکی ایران

بهرام ساوه شمشکی، دبیر فداسیون اسکی در مورد سهمیه های المپیک زمستانی جوانان به خبرنگاران گفت: المپیک زمستانی جوانان لوزان سوئیس دی ماه برگزار می شود که در مجموع سه رشته آلپاین، کوهستان و صحرانوردی هفت سهمیه داریم. دور قبل دو سهمیه داشتیم و الان افزایش چمشگیری داشتیم که امیدوارم نتیجه خوبی هم بگیریم.

او به برگزاری مسابقه انتخابی برای معین شدن اسکی بازان اعزامی به المپیک اشاره کرد و افزود: ورزشکاران هنوز معین نشده اند اما از آنجایی که باید تا 15 آذر اسامی ورزشکاران را اعلام کنیم، منتظر شروع فصل بارش هستیم تا با اولین بارش مسابقه انتخابی را برگزار کنیم. در ادامه تعداد ورزشکاران حاضر در اردو را دو یا سه برابر ظرفیت در نظر می گیریم تا از بین آنها آماده ترین ها را انتخاب کنیم.

ساوه شمشکی در مورد برنامه های فدراسیون برای آماده سازی ورزشکاران اعزامی به المپیک گفت: ورزشکاران از فصل بهار در اردو هستند. برای اسکی بازان کوهستان مربی خارجی آوردیم و روی برف تمرین کردند. آلپاین هم اردیبهشت روی برف تمرین داشت و ورزشکاران صحرانوردی هم با رول اسکی کار می کنند. تقریبا چهار ماه در اردو هستند و این اردو تا المپیک هم ادامه پیدا می کند.

او در پاسخ به این سوال که برنامه ای برای اعزام اسکی بازان به اردوی تدارکاتی برون مرزی دارید؟ بیان نمود: با توجه به سیاست های وزارت ورزش و جوانان که به صرفه جویی فدراسیون ها تاکید دارد، اردوهای برون مرزی را به حداقل رساندیم. البته برخی ورزشکاران که خودشان هزینه می کنند و یا اسپانسر دارند، اعزام می شوند اما برنامه برون مرزی خاصی نداریم و سعی می کنیم مربی خارجی به ایران بیاوریم تا ورزشکاران بیشتری از این موقعیت استفاده کنند.

او در مورد وضعیت بدهی مالیاتی یک و نیم میلیاردی این فدراسیون گفت: با پیگیری های آقای افتخاری و نامه نگاری بین وزارت ورزش و وزارت اقتصاد حساب هایمان بسته نشد. الان هم در حال پیگیری هستیم که بخشی از این بدهی را با تخفیفات پرداخت کنیم. وضعیتمان بغرنج نیست و در حال پیگیری هستیم.

ساوه شمشکی در بخش دیگری از این گفت وگو به میزبانی ایران از مرحله سوم جام دنیای اسکی چمنی اشاره و بیان نمود: برترین های دنیا در ایران حضور داشتند و میزبانی به گونه ای بود که فدراسیون دنیای و دبیر کل فدراسیون از ایران تشکر کردند. امسال میزبان مرحله قبل از فینال جام دنیای اسکی چمنی بودیم اما برای سال آینده درخواست میزبانی مرحله فینال این مسابقات را داریم. علاوه بر این در اسفند ماه هم میزبان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در رشته آلپاین هستیم.

mahsanblog.ir: سیستم مدیریت محتوای مهسان

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 45633

به "7 سهمیه المپیک زمستانی جوانان برای اسکی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 سهمیه المپیک زمستانی جوانان برای اسکی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید