پیشنهاد میزبانی از هیات اجرایی شورای المپیک در ایران

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سید صالحی امیری که به همراه نصراله سجادی سرپرست کاروان ورزشی کشورمان و همچنین سفیر ایران در این دیدار حضور یافته بود ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل سازنده شورای المپیک آسیا با کمیته المپیک کشورمان خواهان توسعه روابط دو جانبه شد.

پیشنهاد میزبانی از هیات اجرایی شورای المپیک در ایران

وی در این دیدار پیشنهاد میزبانی از نشست آتی هیات اجرایی شورای المپیک آسیا در جزیره کیش را عنوان کرد که با موافقت شیخ احمد مقرر شد هماهنگی ها و برنامه ریزی ها برای مشخص زمان شروع گردد.

در این دیدار مقرر شد شورای المپیک آسیا از برنامه های کمیته المپیک کشورمان در زمینه توسعه، تامین و نوسازی امکانات و تجهیزات ورزشی ایران حمایت کامل انجام دهد.

در این نشست شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا توضیحاتی پیرامون دلایل اعطای میزبانی به اندونزی ارائه کرد و گفت: نگاه شورای المپیک آسیا برای اعطای میزبانی فقط استفاده از ظرفیت موجود نیست بلکه بیشتر نگاه توسعه ای و فرهنگی را نیز دنبال می کنیم. جاکارتا و پالمبانگ امکانات و زیرساخت لازم را داشتند اما این میزبانی باعث شد تا سالنهای جدیدی شاخته گردیده، سالنهای قبلی بازسازی گردد و همچنین شور و نشاط خاصی در بین جوانان این کشور برای روی آوردن به ورزش ایجاد گردد.

در خاتمه شیخ احمد قول داد در اولین فرصت مناسب زمینه هماهنگی جهت برپایی نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا در جزیره کیش و سفرش به ایران را فراهم کند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1326

به "پیشنهاد میزبانی از هیات اجرایی شورای المپیک در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد میزبانی از هیات اجرایی شورای المپیک در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید