پراندلی در آستانه اخراج از جنوا

به گزارش مجله سرگرمی، باشگاه جنوا در اندیشه اخراج سرمربی سابق تیم ملی ایتالیاست و ممکن است که یکی از سرمربیان سابقش را به عنوان جانشین وی استخدام کند.

پراندلی در آستانه اخراج از جنوا

به گزارش خبرنگاران، عملکرد ضعیف تیم فوتبال جنوا در هفته های اخیر سبب شده که این تیم در حال حاضر تنها 5 امتیاز با منطقه سقوط جدول سری A فاصله داشته باشد و به طرز نگرانی کننده ای به سری B نزدیک گردد.

به گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورتا، باخت یک بر صفر خانگی اخیر جنوا مقابل تورینو نگرانی مسئولان باشگاه در پی داشته و رئیس باشگاه انریکو پرتزیوسی را آنقدر نگران نموده است که او را به فکر اخراج چزاره پراندلی انداخته است، آن هم در حالی که او تنها در 19 بازی راهنمایی تیم را برعهده داشته است.

پراندلی در ماه دسامبر سال 2018 سرمربی جنوا و به سومین فردی تبدیل شد که راهنمایی این تیم را در این فصل برعهده گرفته است. جنوا با داوید بالاردینی فصل را آغاز کرد اما او دو ماه بعد اخراج شد و جای خود را به ایوان یوریچ داد. یوریچ هم اما دو ماه بعد برکنار شد و پراندلی جای او را گرفت.

اکنون گفته می گردد که چهارمین تغییر در کادر فنی جنوا هم در شرف وقوع است و پرتزیوسی میخواهد پراندلی را اخراج کند و بالاردینی را برگرداند تا از سقوط تیم به دسته پایین جلوگیری کند. امتیازی که برگرداندن بالاردینی برای جنوا دارد این است که این باشگاه بعد از اخراج کردن وی هنوز دارد به او حقوق می پردازد و به این ترتیب لازم نیست که به یک مربی جدید حقوق بدهد. البته احتمال رخ دادن این اتفاق چندان زیاد نیست چرا که پرتزیوسی بعد از اخراج بالاردینی به شدت او را مورد انتقاد قرار داد. او در آن موقع گفت: به نظر من بالاردینی مربی افتضاحی است چون در 14 فصل مربیگری اش 13 بار اخراج شده است. تنها در سری C او توانسته در یک تیم تا انتها فصل دوام بیاورد.

mahsanblog.ir: سیستم مدیریت محتوای مهسان

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20435

به "پراندلی در آستانه اخراج از جنوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی در آستانه اخراج از جنوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید