ورزش های عجیب و غریبی که نمی دانستید وجود دارند!

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: قطعا همه شما با ورزش هایی مثل فوتبال، بیسبال، هاکی و بسکتبال آشنا هستید. اما در این جهان، ورزش های جدید زیادی وجود دارد که به سختی می توانید تصور کنید که چگونه بازی می شوند.

ورزش های عجیب و غریبی که نمی دانستید وجود دارند!

شترمرغ سواری!

در دنیای ورزش هایی که شامل حیوانات می شوند، اسب سواری از نظر سرعت و محبوبیت صندلی اول را از آن خود نموده است. اما از نظر منحصربه فرد بودن و مهارت در سواری، شاید اسب سواری نتواند با شترمرغ سواری رقابت کند.

هر مسابقه معمولا با 5 تا 7 شترمرغ شروع می گردد، طول راستا برابر با مسابقات اسب سواری است و هرکدام زودتر به خط خاتمه برسد برنده است. شترمرغ ها مجهز به زین و افسار مخصوص هستند و شرکت نمایندگان کلاه ایمنی به سر دارند که قبل از مسابقه آنالیز می گردد. لوازم جانبی هم شبیه به مسابقات اسب سواری است. شترمرغ سواری همواره مخاطبان زیادی را به خود جذب می نماید و به لطف عجیب و سخت بودنش، هیجان و سرگرمی زیادی برای آن ها فراهم می نماید.

مسابقه شترمرغ سواری پیچیده تر از مسابقات اسب سواری و سایر مسابقاتی که سوار حیوان می شوند. سرعت شترمرغ به 70 کیلومتر بر ساعت می رسد؛ بنابراین همه بازیکنان باید تمرینات سختی را پشت سر بگذارند تا بتوانند تعادل خود را پشت شترمرغ های سرسخت حفظ نمایند. همچنین بازیکنان باید مهارت های ویژه ای را کسب نمایند تا برای حفظ زین، بال های شترمرغ را ناتوان نمایند. از همه مهم تر، شرکت نمایندگان باید سخت تمرین نمایند تا بتوانند شترمرغ را طوری راهنمایی نمایند که در راستا مسابقه حرکت کند. این یک عامل معین نماینده برای برد و باخت در هر مسابقه محسوب می گردد.

تا به امروز، مسابقات شترمرغ سواری در بسیاری از مکان های آمریکا گسترش یافته و در کنار مسابقات شترسواری و گورخرسواری برگزار می گردد. مسابقات شترمرغ سواری در شهر چندلر در جشنواره شترمرغ آریزونا در ماه مارس سال گذشته بیش از 100هزار تماشاچی از سراسر دنیا را به خود جذب کرد.

کوئیدیچ

کسانی که مجموعه داستان های هری پاتر نوشته جی.کی رولینگ را خوانده اند، حتما با بازی کوئیدیچ در میان دانش آموزان هاگوارتز آشنا هستند. اما این بار این بازی در دنیای واقعی ظاهر شده است.

طبیعتا، بازیکنان نمی توانند مثل شخصیت های داستان با جارو های پرنده خود در هوا پرواز نمایند. اما بازیکنان جارو دارند و باید روی آن بنشینند، جارو در طول بازی نباید بیفتد و باید با آن بدوَند، نه اینکه پرواز نمایند. به طور کلی نسخه زمینی کوئیدیچ با تمام قوانین ذکر شده در هاگوارتز مطابقت دارد، به جز یک مورد: اسنیچ طلایی یا توپ طلایی بالدار توسط مردی با پیراهن زرد نگه داشته می گردد.

هواداران این بازی می گویند کوئیدیچ زمینی ترکیبی از فوتبال و راگبی است که هفت بازیکن از هر تیم سعی می نمایند توپ را از یک حلقه کوچک در انتهای زمین حریف رد نمایند. این بازی توسط ژاندر منشل، دانشجوی انگلیسی کالج میدلبوری در ورمونت پیشنهاد شده و از سال 2005 بازی می گردد. در حال حاضر، حدود 400 دانشگاه و بیش از 300 مدرسه در آمریکا این بازی را انجام می دهند. مسابقات جام دنیای کوئیدیچ هم یک رویداد ورزشی نسبتا عظیم در آمریکاست که در آن ورزشکارانی از 16 ایالت و 46 کالج در نیویورک جمع می شوند تا به رقابت بپردازند.

منبع: oddee

mahsanblog.ir: سیستم مدیریت محتوای مهسان

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: برترین ها
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 96682

به "ورزش های عجیب و غریبی که نمی دانستید وجود دارند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزش های عجیب و غریبی که نمی دانستید وجود دارند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید