واکسیناسیون تفکیک کنندگان غیرمجاز زباله در تبریز

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز از غربالگری و واکسیناسیون 300 نفر از تفکیک کنندگان غیر مجاز زباله در تبریز اطلاع داد.

واکسیناسیون تفکیک کنندگان غیرمجاز زباله در تبریز

به گزارش خبرنگاران به نقل از شهریارنیوز، محمدحسین حسن زاده با اعلام این خبر گفت: 300 نفر از تفکیک کنندگان غیر مجاز زباله توسط سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز شناسایی و جهت انجام غربالگری و واکسیناسیون علیه بیماری هپاتیت و کزاز به درمانگاه امام رضا (ع) معرفی شدند.

او تفکیک غیرمجاز زباله را معظلی بزرگ دانست و اضافه کرد: تنها راه حفظ محیط زیست از گزند آلاینده ها، مدیریت صحیح پسماند به وسیله تفکیک و بازیافت زباله است.

حسن زاده اضافه کرد: با توجه به این که بازیافت غیراصولی توسط دوره گردها و جمع کنندگان نان خشک مسائل مالی، اجتماعی، بهداشتی و فرهنگی را در پی دارد، در این راستا سازمان مدیریت پسماند تصمیم به شناسایی تفکیک کنندگان غیرمجاز زباله کرد.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز توضیح داد: طی هماهنگی های انجام گرفته با آزمایشگاه تشخیصی طبی معتبر، ابتدا افراد شناسایی شده از لحاظ بیماری هپاتیت آنالیز شده سپس علیه بیماری کزاز وهپاتیت واکسینه خواهند شد.

سازمان پسماند شهرداری تبریز از فعالیت یک هزار و 500 نفر تفکیک کننده غیر مجاز زباله در تبریز خبر داده که از این تعداد حدود 300 نفر شناسایی، شدهاند.

mahsanblog.ir: سیستم مدیریت محتوای مهسان

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 62086

به "واکسیناسیون تفکیک کنندگان غیرمجاز زباله در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون تفکیک کنندگان غیرمجاز زباله در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید