طرفداران باید شکیبا باشند ، شنیدم علیه مدیریت شعار می دادند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ایلی استان جمعه شب پس از تساوی تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری سرانجام بازی اظهار کرد: حق ما در این بازی کسب سه امتیاز بود ولی به آن نرسیدیم. امروز بازیکنان ما خوب خلق موقعیت کردند ولی استفاده نکردند. اگر در نیمه اول به گل می رسیدیم کار ما راحت تر می شد و دفاع فشرده حریف باز می شد.

طرفداران باید شکیبا باشند ، شنیدم علیه مدیریت شعار می دادند

وی با بیان اینکه در این بازی شنیدم که برخی علیه مدیریت شعار می دادند که این امر جای تاسف دارد، بیان نمود: طرفداران باید بدانند که به مجموعه ای که در حال تغییر است باید فرصت کافی بدهند و شکیبا باشند. فوتبال این نیست که یک عده را جلوی دروازه بگذارند که دفاع نمایند و حتی خود بازیکنان ما هم از این وضع رضایت ندارند.

سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به این سئوال که چرا باید تیمش در چنین شرایطی باشد؟ گفت: الان نمی توانیم بازیکن جدیدی تا نیم فصل جذب کنیم. من دیروز هم درباره شرایط پرسپولیس صحبت کردم. 6، 7 سال پیش فولاد بهتر از پرسپولیس بود اما مسئولان پرسپولیس یک برنامه ریزی درست داشتند و مربی خوبی را جذب کردند. طرفداران هم شکیبا بودند و این تیم توانست نتایج خوبی بگیرد. پرسپولیس در این سال ها وارد مسیری شد که همیشه مدعی قهرمانی بود، چه در ایران و چه در آسیا. در دیدار مقابل السد طرفداران زیادی به ورزشگاه آمدند و خیلی ها هم بیرون ماندند.

استان ادامه داد: من با دعوت پورموسوی آمدم و یک ونیم سال است که اینجا هستم. یقیناً مسئولان جدید باشگاه می دانستند که من تنها مربی خارجی در باشگاه بودم. من همان زمان گفتم که هدف اصلی ام تغییر استراتژی تیمی است. در همان اوایل کارم که با کادر فنی جدید آمدم، سه بازی خارج از خانه داشتیم که شرایط سختی بود

استان درباره عملکرد بازیکنان خارجی فولاد گفت: کاری که می کنیم، این است که آنها را ترغیب کنیم تا بهتر شوند. باید بگویم که وقتی بازیکنان خارجی به اینجا می آید، هدف اول شان این است که پول بیشتری نسبت به بازیکنان بومی بگیرند و البته باید یک سر و گردن بالاتر هم باشند. به هر حال هنوز نمی توانم درباره عملکرد آنها صحبت کنم و باید تا نیم فصل صبر کرد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5320

به "طرفداران باید شکیبا باشند ، شنیدم علیه مدیریت شعار می دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران باید شکیبا باشند ، شنیدم علیه مدیریت شعار می دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید