غیبت چند هفته ای داوید سیلوا به خاطر مصدومیت همسترینگ

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - هافبک اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی بازی های چند هفته بعدی تیمش را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد.

غیبت چند هفته ای داوید سیلوا به خاطر مصدومیت همسترینگ

به گزارش خبرنگاران ، پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی گفت که هموطن او به دلیل مصدومیت همسترینگ در بازی اخیر مقابل چلسی چند هفته خانه نشین خواهد بود.

سیلوا در این بازی که شنبه شب در استمفوردبریج برگزار گردید، در دقیقه 68 آسیب دید و در حالی که پشت پای راستش را گرفته بود میدان را ترک کرد و جای خود را به ایلکای گوندوگان داد.

به این ترتیب او بازی خانگی امشب (سه شنبه) تیمش مقابل هوفنهایم در لیگ قهرمانان اروپا را از دست می دهد، اما طبق گفته گواردیولا او در بازی های بیشتری غایب خواهد بود.

گواردیولا درباره وضعیت سیلوا گفت: او نمی تواند چند هفته ای بازی کند. کوین دبروینه هم نمی تواند. دانیلو هم قادر نیست، همین طور سرخیو آگوئرو. ما 15 بازیکن آماده داریم پس من گزینه های زیادی برای استفاده از سیستم چرخشی ندارم. ما به مرحله بعدی صعود نموده ایم که همین هم اهمیت دارد، اما اگر می خواهیم اول باشیم باید همه بازی ها را ببریم.

گواردیولا با تأیید اینکه حضور سیلوا در بازه زمانی پرفشار بازی های کریسمس در هاله ای از ابهام قرار گرفته است، گفت که سرخیو آگوئرو برای بازی بعدی سیتی مقابل اورتون در لیگ برتر (شنبه مقابل اورتون) آماده خواهد بود. وی اضافه کرد: سرخیو احتمالاً این شانس را خواهد داشت که برای بازی آخر هفته به میدان برود.

مصدومیت سیلوا، درهای ورود به ترکیب اصلی را به روی فیل فودن 18 ساله باز می نماید، کسی که روز دوشنبه هفته جاری قرارداد پنج سال و نیمه جدیدی را با سیتی امضا کرد.

mahsanblog.ir: سیستم مدیریت محتوای مهسان

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8092

به "غیبت چند هفته ای داوید سیلوا به خاطر مصدومیت همسترینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت چند هفته ای داوید سیلوا به خاطر مصدومیت همسترینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید