شفر شجاعت استفاده از جوانان در تیم بزرگ استقلال را دارد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران در یکی از حساس ترین بازیهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان سایپا است. دیداری که برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار است. وینفرد شفر و علی دایی هر دو سابقه قهرمانی در جام حذفی را دارند و این موضوع باعث حساسیت هرچه بیشتر این بازی می گردد.

شفر شجاعت استفاده از جوانان در تیم بزرگ استقلال را دارد

نیما رسولی در مصاحبه با خبرنگاران ضمن اشاره به حساسیت بالای این بازی گفت: استقلال را بی تردید یکی از تاکتیکی ترین تیمهای حال حاضر فوتبال ایران می دانم. این تیم قابلیت آن را دارد که بارها در طول یک مسابقه سیستم بازی را تغییر داده و از تاکتیکهای گوناگون استفاده کند.

وی که سابقه حضور در کادر فنی تیم های استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و مس کرمان را هم در کارنامه اش دارد در ادامه بیان داشت: شفر مربی باهوش و جسوری است. او آنقدر شجاعت دارد که در تیم بزرگی مثل استقلال دست به جوانگرایی زده و بازیکنان جوان و زیر 20 سال را به بازی بگیرد. شاید جوانگرایی در تیم هایی نظیر پیکان و سایپا یا تیم هایی که طرفدار چندانی ندارند کار سختی نباشد، اما در تیمی مثل استقلال با میلیون ها طرفدار استفاده از بازیکن جوان شجاعت می خواهد.

وی اضافه نمود: استقلال و سایپا می توانند ارائه دهنده یک بازی زیبا و جذاب باشند چون هر دو تیم فوتبال خوبی ارائه می دهند. ما نمونه ای از بازی دو تیم را در لیگ هم دیدیم اما انتظار می رود این بازی به سه دلیل زیباتر گردد. اول این که بازی در استادیوم آزادی برگزار می گردد و کیفیت زمین این استادیوم نسبت به تختی بسیار بهتر است و به بهبود کیفیت بازی یاری می نماید. دوم این که دو تیم به تازگی با هم دیدار داشته اند و شناخت خوبی از هم دارند و سوم این که بازی در چارچوب جام حذفی برگزار می گردد و از آنجایی که باید برنده بازنده داشته باشد، دو تیم کمتر به پیله احتیاط و لاک دفاعی فرو می روند.

mahsanblog.ir: سیستم مدیریت محتوای مهسان

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5597

به "شفر شجاعت استفاده از جوانان در تیم بزرگ استقلال را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر شجاعت استفاده از جوانان در تیم بزرگ استقلال را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید