سخنرانی خانم و آقای کلینتون برای جایگاه های خالی

به گزارش مجله سرگرمی، بیل و هیلاری کلینتون، رئیس جمهوری و وزیر خارجه پیشین آمریکا به تازگی یک برنامه کاری شامل ایراد سخنرانی در 13 شهر کانادا در قبال دریافت پول را شروع نموده اند.

سخنرانی خانم و آقای کلینتون برای جایگاه های خالی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، بیل و هیلاری کلینتون، رئیس جمهوری و وزیر خارجه پیشین ایالات متحده آمریکا اخیرا یک برنامه کاری فشرده را در کانادا آغاز نموده اند، برنامه ای که شامل ایراد 13 سخنرانی در 13 شهر مختلف کانادا در ازای دریافت پول است.

سالن اسکاتیا آرنا شهر تورنتو در روز سه شنبه میزبان اولین سخنرانی بیل و هیلاری کلینتون بود، سالنی که به نوشته دیلی میل، شاهد حجم قابل توجهی از جایگاه های خالی بود. این جایگاه های خالی اغلب در قسمت هایی از سالن واقع بودند که قیمت بلیط آن گران تر بوده است. قیمت بلیط برای حضور در سخنرانی خانم و آقای کلینتون در دقایق آخر پیش از آغاز مراسم حتی به 6.55 دلار رسید.

بیل و هیلاری کلینتون در سخنان دیروز خود، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را به هم دستی با سعودی ها برای سرپوش گذاشتن بر اقدامات شان متهم کردند.

هیلاری کلینتون در بخشی از سخنان خود توضیح داد که ایالات متحده در حال حاضر رئیس جمهوری دارد که به همراه نزدیک ترین افرادش دارای منافع تجاری شخصی در عربستان سعودی هستند.

mahsanblog.ir: سیستم مدیریت محتوای مهسان

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38825

به "سخنرانی خانم و آقای کلینتون برای جایگاه های خالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنرانی خانم و آقای کلینتون برای جایگاه های خالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید