رئیس یک کمیته برکنار شد، وین: خوشحالم که برای انتقاد برکنار شدم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ژیمناستیک ایران این روزها با حواشی زیادی همراه است و انتقادهای زیادی به ویژه در مورد مسائل اقتصادی و مدیریت مسئولان فدراسیون مطرح می گردد.

رئیس یک کمیته برکنار شد، وین: خوشحالم که برای انتقاد برکنار شدم

روح الله وین رئیس کمیته ژیمناستیک برای همه که به تازگی در مصاحبه ای انتقادی به نحوه مدیریت عملکرد اینچه درگاهی رئیس فدراسیون اعتراض نموده بود از سمت خود برکنار شد. این در حالی است که وین از بزرگترین پیشکسوتان ژیمناستیک است و بسیاری وی را شناسنامه ژیمناستیک می دانند.

شنیده می گردد بعضی از حامیان اینچه درگاهی پس از اعتراض اخیر حسن رمضانیان پور عضو هیات رئیسه این فدراسیون به ابهامات اقتصادی در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان خواهان عزل وی از هیات رئیسه شده اند. اتفاقی عجیب و پرحاشیه که نشانگر موج جدیدی از برکناری ها در ژیمناستیک است.

وین پس از برکناری از ریاست کمیته ژیمناستیک برای همه در اطلاعیه ای نسبت به علت برکناری خود اینطور واکنش نشان داد:

سرکار خانم اینچه درگاهی؛ با سلام مرقومه سرکار عالی ، مبنی بر عزل اینجانب از مسئولیت کمیته ژیمناستیک برای همه واصل شد . در نامه تان ، بنده را متهم به کم کاری ، عدم توجه و ناکارامدی در اداره کمیته مذکور کردید اما در کمال تعجب هم در ابتدا و هم در انتهای نامه متشکر و قدردان حضور من ، طی حدود دو سال گذشته در این سمت شدید.

خانم درگاهی، بنا را بر این می گذارم که قصد احترام گذاشتن به من داشته اید اما کاش این احترام را در زمانی برای من قائل می شدید که رییس دفتر خودتان (خانم مژده سلیمانپور) را بدون حتی اطلاع من به کشور سریلانکا اعزام کردید. آیا بهانه حضور ایشان در سریلانکا موضوع ژیمناستیک برای همه نبود؟ آیا در آن موقع با خودتان فکر نکردید که این کمیته مسئولی دارد و حداقل احترام آن است که به روح الله وین هم اطلاع بدهم. قطعا من که روی نظر شما حرفی نداشتم اما متکبرانه از این حداقل احترام هم دریغ کردید.

خانم درگاهی ، حضور خودتان را در جنگل های اوتاوا (مرکز کشور کانادا) و یا هر نقطه دیگری از این کشور را چگونه توجیه می کنید؟ پرسش می کنم ، شما در آنجا چه کاری داشتید؟ کنگره جهانی ژیمناستیک در آنجا برگزار می شد؟ اجلاس آسیایی و اروپایی و یا نشست روسای فدراسیونها بود؟ خیرخانم درگاهی؛ هیچکدام از آنها نبود. در کشور کانادا هم بهانه حضورتان ، موضوعات مرتبط با کمیته تحت نظارت و مدیریت من (روح الله وین) یعنی ژیمناستیک برای همه بود.

پس در آن موقع احترام شما کجا بود ، چرا در آن موقع با خودتان فکر نکردید که حداقل به رئیس کمیته مربوطه احترام گذاشته و اطلاع بدهم. خانم درگاهی؛ من روی نظر و تصمیم شما حرفی نداشتم. پس چرا این حداقل احترام را دریغ کردید؟

صد البته در طول این مدت که سرکارعالی ، سفرهای خارجی مرتبط با کمیته ژیمناستیک برای همه را بدون اطلاع خشک و خالی برنامه ریزی نموده و به انجام می رساندید ، من (روح الله وین) به اتفاق دیگر خدمتگزاران ژیمناستیک ایران ، در زمینه تشکیل جلسات ، تدوین آیین نامه ها و برگزاری کلاسها و مسابقات کار و فعالیت می کردیم ولی چون شما مرتبا و به بهانه های مختلف در سفر خارج بودید ، متوجه این تلاشها نشدید ، اصلا نبودید که ببینید.

خانم درگاهی؛ شما بارها و بارها ، من را مربی خودتان عنوان کردید و مدعی حرمت و احترام من بودید ، پس چرا موضوع سفر خود و خواهر کوچکترتان به کشور اتریش را به من بزرگتر از نظر کسوت ، سن و ... و حتی مسئول مستقیم یک کمیته ، حداقل اطلاع ندادید . قطعا آنچه که در اتریش برگزار شده بود ، مرتبط با کمیته ژیمناستیک برای همه بود. خانم درگاهی؛ چرا در آن موقع ، احترام مرا حفظ نکردید. شما به عنوان رئیس فدراسیون و خواهر کوچکترتان ، که هیچ فعالیتی پیش از این در ژیمناستیک نداشته ، در کشور اتریش چه می کردید؟

به پیوست گزارش عملکرد کمیته ژیمناستیک برای همه طی دو سال گذشته را ، تقدیم جامعه ورزش و خانواده ژیمناستیک می کنم تا همه بدانند که عزل من از ریاست این کمیته ، دلایل فنی و کاری نبوده است ، بلکه به انتقاد من از مدیریت شما در فدراسیون بر می گرددچون از شما انتقاد کردم برکنار شدم و از این بابت هم شادمان و خوشحالم.

به اطلاع همه اعضای خانواده ژیمناستیک در سراسر کشور و مدیران ارزشمند ورزش، به ویژه مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان تهران میرسانم که از بدو ورود خانم درگاهی به فدراسیون ژیمناستیک بنا به نظر برادر ارجمندم جناب آقای مهندس رمضانیانپور و اعتقاد شخصی ام ، همه تلاشم را در راستای ایجاد فضای آشتی و محبت و ارتباط متقابل بین مخالفان فدراسیون و مسوولان جدید آن بخصوص خانم درگاهی انجام دادم. دفتر هیات ژیمناستیک استان تهران، به محلی برای تشکیل جلسات مشترک و آشتی بین اهالی ژیمناستیک بدل شده بود.

شخص آقای مهندس رمضانیانپور ، همه تلاششان را انجام می دادند که خانواده ژیمناستیک بیش از پیش بهم نزدیک شوند ، اما متاسفانه همان دیدگاه متکبرانه خانم درگاهی مانع به نتیجه رسیدن این فعالیتها می شد و تا اینجا ادامه یافت که بزرگترین حامیان خانم درگاهی یعنی آقایان مهندس هاشمی طبا ، مهندس رمضانیانپور و مهندس قاسمی به منتقدان عملکرد فدراسیون در همه حوزه ها، به ویژه بخش اقتصادی تبدیل شدند.

خانم درگاهی؛ عملکرد من طی بیش از 50 سال حضورم در ورزش ، به خصوص ژیمناستیک روشن و معین است. بهانه نیاورید. بگویید چون انتقاد کردید برکنارتان می کنم که این مساله برای من بسیار شیرین است.

خانم درگاهی؛ شما برای خدمت به ژیمناستیک نیامده اید که اگر غیر از این بود ، این همه سرمایه های انسانی و اقتصادی را نابود نمی کردید.

شما بهترین ها را از فدراسیون و ژیمناستیک اخراج کردید و سرمایه سوزی را به اوج رساندید ، قطعا نگاه و چشمان تیز بین مدیران ورزش کشور و نهادهای نظارتی ، عملکرد شما را زیر نظر دارند و از این بابت ، خدا را شاکرم .

با احترام؛ روح الله وین

رییس برکنار شده کمیته ژیمناستیک برای همه

mahsanblog.ir: سیستم مدیریت محتوای مهسان

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 55858

به "رئیس یک کمیته برکنار شد، وین: خوشحالم که برای انتقاد برکنار شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس یک کمیته برکنار شد، وین: خوشحالم که برای انتقاد برکنار شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید