خبرنگاران ثبت نام پنج داوطلب شرکت در انتخابات خبرگان رهبری در قم قطعی شد

به گزارش مجله سرگرمی، قم - خبرنگاران - فرماندار قم با اشاره به آغاز ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری دومین انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در قم از ثبت نام پنج داوطلب در این استان خبر داد.

خبرنگاران ثبت نام پنج داوطلب شرکت در انتخابات خبرگان رهبری در قم قطعی شد

مرتضی حیدری شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: طی 2 روز گذشته فرایند ثبت نام یک تَن برای حوزه انتخابیه قم و چهار تَن نیز برای حوزه انتخابیه تهران تکمیل شده است.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان کاندیداتوری مجلس خبرگان برای حوزه های انتخاباتی دیگر نیز می توانند در قم ثبت نام کنند گفت: تا به امروز تنها چهار تَن برای حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرده اند و برای سایر حوزه های انتخابیه داوطلبی در فرمانداری قم ثبت نام نکرده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تنها راه ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری حضوری است داوطلبان واجد شرایط قانونی به همراه مدارک مورد نیاز به فرمانداری قم مراجعه کنند.

ثبت نام کاندیداتوری دومین انتخابات میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از روز 13 فروردین آغاز شده و تا نوزدهم فروردین ماه ادامه دارد.

دومین انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری 28 خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

mahsanblog.ir: سیستم مدیریت محتوای مهسان

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 138675

به "خبرنگاران ثبت نام پنج داوطلب شرکت در انتخابات خبرگان رهبری در قم قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ثبت نام پنج داوطلب شرکت در انتخابات خبرگان رهبری در قم قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید