خبرنگاران تهران میزبان کمیسیون مالی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان

به گزارش مجله سرگرمی، باکو-خبرنگاران - چهاردهمین اجلاس کمیسیون مالی مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان روز دوشنبه در تهران شروع به کار می نماید .

خبرنگاران تهران میزبان کمیسیون مالی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان

به گزارش خبرنگاران ، سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان روز یکشنبه در صفحه تویتری خود نوشت : فردا و با سفر یک هیات عظیم مالی از باکو به تهران،چهاردهمین کمیسیون مشترک همکاریهای مالی ایران و جمهوری آذربایجان در حوزه های حمل و نقل،انرژی،صنعت، بازرگانی،ارتباطات،فنآوری های نوین،بهداشت،درمان، اجتماعی، فرهنگی،گردشگری ، کشاورزی، بانکی، بیمه ای و دیگر عرصه ها برگزار می گردد.

موسوی همچنین این اجلاس دو روزه را برای تقویت روابط مالی دو کشور همسایه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان مهم خواند .

سفیر کشورمان در آستانه این اجلاس با تنی چند از مقام های مالی جمهوری آذربایجان از جمله رییس کنفدراسیون ملی کارآفرینان و رییس شرکت دولتی راه آهن جمهوری آذربایجان ملاقات و ابعاد مختلف همکاری های مالی دو کشور را آنالیز کرد .

همچنین با همکاری سفارت کشورمان در باکو مذاکرات آنلاین رییس کنفدراسیون ملی کارآفرینان جمهوری آذربایجان و رییس اتاق بازرگانی تبریز با حضور مسوولان و نمایندگان بخش خصوص دو کشور و نیز گفت و گوی تلفنی روسای راه آهن جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در آستانه این اجلاس انجام گرفت .

سیزدهمین اجلاس کمیسیون بین دولتی همکاری های مالی ، بازرگانی و بشردوستانه ایران و جمهوری آذربایجان 28 اسفند ماه سال 1397 در باکو برگزار گردید .

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 129155

به "خبرنگاران تهران میزبان کمیسیون مالی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تهران میزبان کمیسیون مالی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید