خاطرات غلامعلی سپهری از سربازی تا سرداری منتشر میشود

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، محمدحسین ابراهیمی اضافه نمود: کتاب از سربازی تا سرداری مجموعه ای است که بر پایه خاطرات غلامعلی سپهری از افتخار آفرینان دفاع مقدس فارس شکل گرفته است.

خاطرات غلامعلی سپهری از سربازی تا سرداری منتشر میشود

وی افزود: این اثر از جمله پروژه های مصوب واحد بوده که مصاحبه های میدانی این اثر را سیاوش نقیبی نژاد انجام داده و نگارش نهایی اثر را نیز مریم شیدا از نویسندگان عرصه ادبیات دفاع مقدس فارس بر عهده داشته است.

کارشناس مسئول فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس ادامه داد: پروژه های باقی مانده از سال های قبل حجم قابل توجهی را به خویش اختصاص داده که نیاز به ساماندهی و به نتیجه رساندن دارد.

وی شرح داد: این مساله سبب شده تا هم نویسندگان در انتظار بمانند و هم حوزه هنری نتواند پروژه های تازه ای را در دستور کار قرار دهد، لذا از بدو شروع به کار در این واحد توان خویش را صرف به نتیجه رساندن کارهای باقی مانده کرده ایم.

ابراهیمی گفت: تلاش اساسی ما کاستن از بار تعهدات گذشته به نویسندگان است اما مهم تر از آن تعهدی اخلاقی است که به فرهنگ ایثار و شهادت داریم و خویش را موظف به توسعه این مفهوم متعالی می دانیم.

وی در خاتمه اظهار کرد: امیدواریم در هفته های آینده نیز بتوانیم خبر خوش به نتیجه رساندن چند پروژه معطل مانده دیگر را نیز به استحضار علاقه مندان و مخاطبان شریف این بخش از فرهنگ و هنر استان برسانیم.

mahsanblog.ir: سیستم مدیریت محتوای مهسان

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 123988

به "خاطرات غلامعلی سپهری از سربازی تا سرداری منتشر میشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطرات غلامعلی سپهری از سربازی تا سرداری منتشر میشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید