حضور امیر صدیقی در وبینار فدراسیون جهانی کوراش

به گزارش مجله سرگرمی، وبینار فدراسیون جهانی کوراش در سالگرد تاسیس این نهاد بین المللی با حضور امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو و نصیرنژاد رئیس انجمن کوراش برگزار شد.

حضور امیر صدیقی در وبینار فدراسیون جهانی کوراش

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، همزمان با بیست و یکمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی کوراش و به مناسبت روز جهانی این رشته، وبیناری با حضور حیدر فرمان رئیس این نهاد بین المللی، امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو و رضا نصیری نژاد رئیس انجمن کوراش برگزار شد.

بررسی شرایط موجود فدراسیون های عضو، تاثیرات شیوع ویروس کرونا بر ورزش و شرایط اقتصادی و همچنین گفت وگو درباره آخرین شرایط برنامه ها و مسابقات، از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته، علاوه بر برگزاری مسابقات کوراش قهرمانی جهان در سال 2021، این رشته در بازی های داخل سالن آسیا و همچنین بازی های همبستگی کشورهای اسلامی نیز حضور خواهد داشت.

به همین دلیل، فدراسیون ووشوی کشورمان به منظور حضور پیروز تیم های ملی کوراش ایران در رویدادهای پیش رو، برنامه ریزی های مدونی را با همکاری و هماهنگی انجمن کوراش در دست اقدام دارد.

همچنین در وبینار فدراسیون جهانی کوراش، نصیری نژاد رئیس کمیته فنی فدراسیون جهانی درخصوص فعالیت هاى مجازى این رشته و رونمایى از طرح هاى آموزشى e-Kurash براى گسترش و بهبود فرآیند آموزشى کوراش توضیحاتی را به فدراسیون های عضو ارائه کرد.

mahsanblog.ir: سیستم مدیریت محتوای مهسان

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 108400

به "حضور امیر صدیقی در وبینار فدراسیون جهانی کوراش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور امیر صدیقی در وبینار فدراسیون جهانی کوراش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید