توصیه مشاور سازمان سنجش به داوطلبان کاردانی به کارشناسی

به گزارش مجله سرگرمی، مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به اینکه دوشنبه 16 اردیبهشت آخرین مهلت ثبت نام برای پذیرش کاردانی به کارشناسی است به داوطلبان توصیه می گردد سریع تر برای ثبت نام اقدام نمایند.

توصیه مشاور سازمان سنجش به داوطلبان کاردانی به کارشناسی

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، با بیان اینکه متقاضیان شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 تا دوشنبه 16 اردیبهشت ماه مهلت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور در این آزمون ثبت نام نمایند، گفت: تا 8 صبح امروز شنبه 14 اردیبهشت ماه 17 هزار و 139 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند.

وی گفت: ظرفیت پذیرش داوطلبان در این آزمون، 264 هزار و 584 نفر است و با توجه به اینکه دوشنبه آخرین مهلت ثبت نام است به داوطلبان توصیه می گردد سریع تر برای ثبت نام اقدام نمایند.

توکلی گفت: جزئیات و ضوابط شرکت در این آزمون بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و تمام داوطلبان متقاضی که واجد شرایط در این آزمون هستند می توانند با مطالعه دفترچه راهنمای آزمون و انتخاب رشته در این آزمون ثبت نام نمایند.

وی با بیان اینکه پذیرش دانشجو در 66 کد رشته های امتحانی کاردانی به کارشناسی صورت می گیرد، گفت: پذیرش در 50 کد رشته بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) و پذیرش در 16 کد رشته بر اساس آزمون انجام می گردد.

به گفته توکلی، آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 (برای آن دسته از رشته های امتحانی که پذیرش آنها با آزمون است) در روز آدینه 11 مرداد 97 برگزار می گردد.

mahsanblog.ir: سیستم مدیریت محتوای مهسان

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22084

به "توصیه مشاور سازمان سنجش به داوطلبان کاردانی به کارشناسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه مشاور سازمان سنجش به داوطلبان کاردانی به کارشناسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید