تعبیر خواب گم شدن کفش چیست؟ جدایی یا موفقیت؟

به گزارش مجله سرگرمی، با پوشیدن کفش می توان مسیرهای مختلف را راحت تر طی کرد و معبرین غربی کفش را نشانه ای از حرکت به سمت جلو و مسیرهای معنوی و شغلی دانسته اند. در این مطلب، تعبیر خواب گم شدن کفش را برایتان نوشته ایم.

تعبیر خواب گم شدن کفش چیست؟ جدایی یا موفقیت؟

تعبیر خواب گم شدن کفش از نظر معبرین اسلامی

از نظر معبرین اسلامی، تعبیر خواب گم شدن کفش می تواند نشانه این باشد که در زندگی خود بلاتکلیف و در تصمیم گیری ها دو دل هستید. عموماً، کفش در خواب به معنای زندگی شخص است. معبرین قدیمی دیدن کفش را به خانواده و همسر ربط می دهند. هر تغییری که در شکل کفش رخ دهد به معنای تغییر و تحول در زندگی عاشقانه و زناشویی است. مثلاً اگر کفش برای بیننده خواب کوچک باشد، یعنی همسرتان از شما تقاضایی می نماید که قادر به برآورده کردنش نیستید.

تعبیر موضوعی درمورد خواب گم شدن کفش

خواب گم کردن یک لنگه یا یک جفت کفش

اگر یک لنگه از کفش را گم کنید یعنی در روابط عاطفی خود به مشکل برمی خورید. محتمل است درباره موضوعی بی اهمیت با هم بحث کنید و در این بین باعث رنجش خاطر شریک خود شوید و قلبش را بشکنید.

به علاوه، این خواب می تواند به معنای روابط شما با شخصی از نزدیکان یا اعضای خانواده تان باشد.

این خواب می گوید که در رابطه خود پیروز نیستید و نمی توانید آن را به سمت و سویی آرامش بخش راهنمایی کنید، به همین خاطر باید از شریک خود برای مدتی فاصله بگیرید و بعد از آن در آرامش، کدورت ها را رفع کنید.

خواب گم کردن کفش در مسجد

ابراهیم کرمانی و ابن سیرین خواب گم کردن کفش در مسجد یا عبادتگاه را زن تعبیر نموده اند. کفش گم شده در مسجد ازدواج و وصلت را خبر می دهد.

تعبیر خواب گم شدن کفش از نظر روانشناسان

این که خواب ببینید کفش های خود را گم نموده اید یعنی شما قدم گذاشتن در جهت درست زندگی را نمی دانید و مطلع نیستید که چه تصمیمی برای زندگی خود بگیرید، به همین خاطر برای هشیار کردن شما این خواب به سراغتان می آید. در واقع خواب هشدار می دهد که در انتخاب های خود دقت کنید و همچنین اشاره به شیوه و جهت فرد در امورات خود داشته باشد.

حال اگر خواب ببینید که پی در پی کفش های خود را گم می کنید، یعنی شما در تصمیم گیری تدبیر لازم را ندارید و در انتخاب های خود سراسیمه هستید. در چنین مواقعی که در تصمیم گیری به شک می افتید بهتر است که افکار پریشان را از خود دور کنید و از خداوند یاری بخواهید.

آنلی بیتون نیز در این باره می گوید: گم شدن کفش در خواب یعنی طلاق و جدایی را در زندگی تجربه می کنید.

سخن آخر

اگر با توجه به مطالب ذکر شده در این مطلب پیروز به تعبیر رویای خود نشده اید، خواب خود را در پایین همین صفحه با کارشناسان ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت جوابگوی شما باشند.

mahsanblog.ir: سیستم مدیریت محتوای مهسان

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 109994

به "تعبیر خواب گم شدن کفش چیست؟ جدایی یا موفقیت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب گم شدن کفش چیست؟ جدایی یا موفقیت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید