آنالیز عملکرد سرمربی استقلال، نمره قبولی برای مجیدی بعد از 4 بازی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، از هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر، آبی پوشان تهران در حالی در استادیوم آزادی نخستین دیدار سال 1400 خود را مقابل پیکان انجام دادند که دو تیم به تازگی در جام حذفی یکدیگر را دیدار نموده بودند و شناخت خوبی از هم داشتند.

آنالیز عملکرد سرمربی استقلال، نمره قبولی برای مجیدی بعد از 4 بازی

حتی پیش از بازی هم تعیین بود استقلالی ها برای رسیدن به پیروزی در این بازی کار دشواری دارند. چرا که شاگردان مجیدی به تازگی دچار کرونا زدگی شده بودند و تعداد قابل ملاحظه ای از بازیکنان این تیم به دلیل ابتلا به ویروس کوید 19 در قرنطینه بودند و تعداد نسبتاً زیادی از جلسات تمرینی را از دست داده بودند.

بعد از آنکه آبی پوشان در روز یازدهم اسفند با توقف خانگی مقابل مس رفسنجان دو امتیاز حساس را از دست دادند، محمود فکری بعد از 15 هفته از راهنمایی این تیم کنار رفت تا فرهاد مجیدی بار دیگر سکان دار راهنمایی استقلال شود. مجیدی از ابتدای بازگشتش 3 بار در لیگ برتر و یک بار نیز در جام حذفی به میدان رفت که حاصل این 4 بازی، 3 پیروزی و یک مساوی است.

مجیدی کارش را در استقلال با پیروزی خانگی مقابل فولاد شروع کرد تا در گام اول نکونام و تیمش را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارد و بعد از آن در مرحله یک شانزدهم جام حذفی با پیکان ملاقات کرد که در آن بازی هم با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. وی سپس به تبریز رفت و تیم انتهای جدولی ماشین سازی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد تا کارش را با 3 پیروزی متوالی شروع کند.

ملاقات استقلال (1) و فولاد (صفر) در هفته شانزدهم که اولین حضور فرهاد مجیدی بود

وقفه 17 روزه بین آخرین ملاقات آبی پوشان در سال 99 و نخستین ملاقات آنها در سال 1400 و کرونا زدگی این تیم قبل از ملاقات دوباره مقابل پیکان باعث شد تا استقلالی ها ملاقات چندان دلچسبی را مقابل پیکان ارائه نداده و نوار پیروزی های آنها نیز قطع شود.

استقلالی ها بعد از بازگشت مجیدی در هر 3 ملاقات شان در لیگ کلین شیت ثبت کردند و تنها گل خورده آنها در 4 بازی به ملاقات حذفی مقابل پیکان باز می شود که این نشان از بهبود شرایط این تیم در فاز دفاعی دارد. اما خط حمله این تیم در این 4 بازی 5 بار (3 بار در لیگ و 2 بار در جام حذفی) به گل رسید که این آمار نشان می دهد آنها در این زمینه احتیاج به کار بیشتری دارند.

آمار 3 پیروزی، یک مساوی، 5 گل زده و یک گل خورده در 4 بازی در مجموع آمار خوبی است که باید بر اساس آن به فرهاد مجیدی در بازگشتش به جمع آبی پوشان، نمره قبولی داد.

مجیدی و شاگردانش با توجه به لغو ملاقاتشان مقابل صنعت نفت، تا روز 26 فروردین که باید در جده به مصاف الاهلی عربستان بروند ملاقاتی ندارند و حالا آنها یک فرصت 11 روزه دارند تا برای ملاقاتهای مهم مرحله لیگ قهرمانان آسیا که با ملاقات برابر کننده عربستان شروع می شود، خود را آماده کنند.

mahsanblog.ir: سیستم مدیریت محتوای مهسان

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 139766

به "آنالیز عملکرد سرمربی استقلال، نمره قبولی برای مجیدی بعد از 4 بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز عملکرد سرمربی استقلال، نمره قبولی برای مجیدی بعد از 4 بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید