اولریش: فکر نمی کنم نوبل بخواهد نیمکت نشین نویر گردد

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال جهان- اسون اولریش، دروازه بان بایرن مونیخ نسبت به شایعه علاقه مندی این باشگاه به جذب دروازه بان شالکه واکنش نشان داد.

اولریش: فکر نمی کنم نوبل بخواهد نیمکت نشین نویر گردد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال شالکه در حالی فصل خوبی را سپری نکرده که الکس نوبل، دروازه بان 22 ساله این تیم یکی از معدود ستاره های درخشان آبی پوشان گلزنکیرشن بوده است، همین باعت شده تا شایعاتی مبنی بر علاقه مندی باشگاه بایرن مونیخ نسبت به جذب این دروازه بان آلمانی مطرح گردد. گفته می گردد مدیران باشگاه بایرن مونیخ همچنین قصد تمدید قراراد کریستین فروتشل، دروازه بان 19 ساله خود را دارند، این در حالی است که نویر 33 ساله، سال های پایانی اش در این تیم آلمانی را سپری می نماید.

اِسون اولریش 30 ساله که با مصدومیت اخیر مانوئل نویر، وظیفه حفاظت از دروازه سرخپوشان مونیخی را برعهده گرفته، در مورد شایعه احتمال پیوستن دروازه بان شالکه به بایرن به نشریه آلمانی بیلد گفت: فکر نمی کنم نوبل بخواهد برای تبدیل شدن به دروازه بان دوم بایرن به اینجا بیاید، البته اگر قصد ماندن در شالکه را داشته باشد. فکر نمی کنم او بخواهد در سن 22 سالگی نیمکت نشین مانوئل نویر گردد.

وی ادامه داد: ما همین حالا هم یک دروازه بان خیلی خوب به نام کریستین فروتشل داریم. همچنین مانوئل نویر هم با بایرن مونیخ قرارداد دارد و بدون تردید دروازه بان اول تیم است.

mahsanblog.ir: سیستم مدیریت محتوای مهسان

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20689

به "اولریش: فکر نمی کنم نوبل بخواهد نیمکت نشین نویر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولریش: فکر نمی کنم نوبل بخواهد نیمکت نشین نویر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید