اعزام کشتی گیر قمی به مسابقات کشتی فرنگی امیدهای آسیا

به گزارش مجله سرگرمی، محسن وزیری در مصاحبه با خبرنگاران گفت: رقابت های کشتی قهرمانی رده سنی امید زیر 23 سال آسیا از اول فروردین در مغولستان برگزار می گردد و تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد امید ایران برای حضور در این رقابت ها هفته آینده ایران را ترک می نمایند.

اعزام کشتی گیر قمی به مسابقات کشتی فرنگی امیدهای آسیا

وی اضافه کرد: کشتی قم در این مسابقات دارای یک نماینده است به طوری که مهدی ابراهیمی کشتی گیر قمی در وزن 82 کیلوگرم مسافر این مسابقات است و بار دیگر در یک رویداد بین المللی فرصت درخشش در اختیار دارد.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: مهدی ابراهیمی با وجود جوانی، یک کشتی گیر باتجربه و میدان دیده است و تاکنون در چند دوره مسابقات قهرمانی آسیا، قهرمانی دنیا و تورنمنت های بین المللی معتبر شرکت نموده است و آینده روشن و امیدوار کننده ای در پیش رو دارد.

وزیری با اشاره به حضور کشتی گیران قمی در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان بیان داشت: رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در خانه کشتی محمد بناء مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار گردید و سهم کشتی قم از توریع مدال ها، کسب 2 مدال بود.

وی مطرح نمود: در وزن 60 کیلوگرم رضا مردی کشتی گیر قمی به مدال نقره دست یافت و در وزن 72 کیلو ابوالفضل زینتی رفاه از قم به مقام سوم مشترک دست پیدا کرد. مهدی قربانی در 55 کیلو نهم و امیر رضایی در 82 کیلو هفتم شدند.

رئیس هیئت کشتی استان قم توضیح داد: کشتی قم در سال 97 سال پرکاری را پشت سر گذاشته است و آخرین رویداد کشتی قم پیش از مسابقاتی که ذکر شد میزبانی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور در سالن شهید رضائیان قم بود.

mahsanblog.ir: سیستم مدیریت محتوای مهسان

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15890

به "اعزام کشتی گیر قمی به مسابقات کشتی فرنگی امیدهای آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام کشتی گیر قمی به مسابقات کشتی فرنگی امیدهای آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید