استراماچونی: امکان ادامه با استقلال نیست، قلب من شکسته است، بازیکنان دریافتی ای نداشته اند

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به مسائل شرایط ادامه همکاری با استقلال وجود ندارد.

استراماچونی: امکان ادامه با استقلال نیست، قلب من شکسته است، بازیکنان دریافتی ای نداشته اند

به گزارش ، استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به بازیکنانم تبریک می گویم به خاطر اینکه در این مدت من را همراهی کردند. مدلی که تیم فوتبال بازی می کند گواه همه هست.

او ادامه داد: مقابل تیمی بازی کردیم که فقط به پرسپولیس بازی را واگذار کرده بود و چند موقعیت روی دروازه حریف داشتیم. خیلی خوب بودیم و به بازیکنانم باز هم تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه در روزی که همه از برد شاد هستند باید بگویم ما اینطور نمی توانیم به خانه برویم. شرایطی که در این چند ماه داریم، برای 30 میلیون هوادار احترام آمیز نیست. پذیرفتم که با استقلال قرارداد امضا کنم، زیرا این تیم یکی از بهترین ها در آسیا است. من در هر تمرین به بازیکنان فشار می آورم. همه بازیکنان با وجود مسائل با صد درصد توان در تمرینات تلاش می کنند، اما امکان ادامه کار با این تیم وجود ندارد.

استراماچونی بیان نمود: خیلی از افرادی که کنار تیم هستند، حتی یک ریال هم دریافتی نداشتند. بازیکنان نیز هیچ دریافتی ای نداشته اند. خیلی از بازیکنان به دلیل مسائل مالی حتی به تمرین نیز نمی توانند بیایند. من در سابقه کاری با مسائل مختلفی رو به رو بودم. در پاناتینایکوس مسائل مختلفی داشتم، اما باشگاه با مربیان و بازیکنان رو و صادق بود.

سرمربی استقلال افزود: من جوابی برای بازیکنان ندارم. به ما می گویند هفته دیگر درست می شود و برای من ممکن نیست اینگونه ادامه بدهم. اکنون همه می بینید که تیم در داخل زمین چگونه است و بازیکنان صد و پنجاه درصد تلاش می کنند. هواداران و علاقه مندان به تیم باید واقعیت را بدانند. ما هفته گذشته تمرین نکردیم، زیرا یک زمین در اختیار ما نبود و یک زمین شرایط تمرین نداشت. شاید بخندید، اما من بعد از تمرین به خانه رفتم بی آنکه دوش بگیرم. ماندم تا بازی را ببریم، زیرا نمی خواستم به کسی بهانه بدهم. قلب من شکسته است. برای من ادامه راه ممکن نیست.

او درباره تعطیلات پیش روی گفت: ما بازی سختی را بردیم. نمی خواهم صحبتی کنم. اگر بعد از صحبت های من درباره تعطیلات تیم ملی صحبت کنید، یا به من احترام نمی گذارید یا استقلال.

استراماچونی گفت: فوتبال قوانینی دارد و من به عنوان فرد حرفه ای در اینجا با کسی دوست نیستم. قوانین از طرف فیفا چیده می شود. کننده بازیکنان هستم و خودم را جلو گذاشته ام و بعضی از بازیکنان می خواستند در این 4 ماه حاضر نشوند، اما من به بازیکنان گفتم که شما بازیکن استقلال هستید و با پول یا بی پول باید حضور داشته باشید. کاپیتان تیم ما نیز روی این ذهنیت با بازیکنان کار کرد، اما این خیلی زیاد است، زیرا در 4 ماه هیچ بازیکنی دریافتی ای نداشته است. قطعا یک دلیلی وجود دارد، اما کسی به من چیزی نگفته است و نمی خواهم از کسی اسم ببرم. ما حرفه ای هستیم و در 2 ماه آخر با کیفیت فوق العاده 7 مسابقه را برنده شدیم. این مشکل قبل از بازی تراکتور بود و من به بازیکنان گفتم باید توان خود را بگذارید و من بعد از شروع تعطیلات برای حل مسائل پیش قدم می شوم.

mahsanblog.ir: سیستم مدیریت محتوای مهسان

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 57548

به "استراماچونی: امکان ادامه با استقلال نیست، قلب من شکسته است، بازیکنان دریافتی ای نداشته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: امکان ادامه با استقلال نیست، قلب من شکسته است، بازیکنان دریافتی ای نداشته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید