از اظهارنظر علیه سرمربی تا جلسه با وکیلِ هوادار خارج نشین، ضربه ای که مدیریت به استقلال زد

به گزارش مجله سرگرمی، استقلال در شرایطی در دیدار نهایی جام حذفی فوتبال برابر تراکتور تن به شکست داد که پیش از این بازی شاهد درگیری های درون مجموعه ای بود.

از اظهارنظر علیه سرمربی تا جلسه با وکیلِ هوادار خارج نشین، ضربه ای که مدیریت به استقلال زد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در شرایطی با نتیجه 3 بر 2 در فینال جام حذفی مقابل تراکتور مغلوب گردید و قهرمانی را از دست داد که پیش از این بازی و در بیرون از زمین مغلوب گردیده بود. تیمی که باید پس از برتری در دربی نیمه نهایی در بهترین شرایط قرار می گرفت، درگیر اختلافات بین احمد سعادتمند و فرهاد مجیدی شد.

اتفاقات نادری که تنها در فوتبال ایران می افتد و مدیرعامل و سرمربی یک تیم پیش از فینال جام حذفی چنان تیم را وارد حاشیه می کنند که مجالی به دیگران نمی دهند! بعد از بازی با پرسپولیس، یک رسانه ایتالیایی پرده از مذاکرات سعادتمند با آندره آ استراماچونی برای بازگشت این مربی به استقلال برداشت. اگر چه مدیرعامل استقلال این موضوع را تکذیب کرد، اما فرهاد مجیدی موضع گرفت و از سمت خود استعفا کرد.

استقلال که باید با آرامش تمریناتش را پیگیری می کرد، با غیبت سرمربی اش روبه رو شد و به جای اینکه مدیران باشگاه برای آرامش تلاش کنند، بازیکنان استقلال بودند که به منزل مجیدی رفتند و او را به تمرینات بازگرداندند. هنوز یک روز از بازگشت مجیدی نگذشته بود که سعادتمند در اظهارنظری عجیب خاطرنشان کرد که اگر در فینال جام حذفی به موفقیت نرسند، به گزینه های دیگری برای سرمربیگری استقلال فکر خواهند کرد. این اظهارنظر شائبه مذاکره با استراماچونی برای بازگشت به استقلال را تقویت کرد.

مجیدی واکنش تندی به این مصاحبه نشان داد و خاطرنشان کرد در صورت قهرمانی استقلال در جام حذفی نیز با این مدیریت نمی ماند. مدیریتی که با دستان خودش یک جام را از استقلال گرفت و در آستانه فینال جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا تیم را وارد بحران کرد. سعادتمند به جای اینکه حواشی و اختلافش با مجیدی را مدیریت کند، در جلسه با وکیل هوادار خارج نشین شرکت کرد و هدیه هم گرفت! در ماجرای اخیر، فرهاد مجیدی نیز به عنوان سرمربی مقصر بود، اما سعادتمند به عنوان مدیرعامل نه تنها مدیریت نکرد، بلکه به آتش اختلافات دامن زد و علیه سرمربی موضع گرفت.

هواداران استقلال در فصل گذشته کم از مدیریت باشگاه ضربه نخوردند و سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه در صدر مدیرانی قرار گرفت که باعث مسائل بزرگ در این تیم شدند.

mahsanblog.ir: سیستم مدیریت محتوای مهسان

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 108142

به "از اظهارنظر علیه سرمربی تا جلسه با وکیلِ هوادار خارج نشین، ضربه ای که مدیریت به استقلال زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اظهارنظر علیه سرمربی تا جلسه با وکیلِ هوادار خارج نشین، ضربه ای که مدیریت به استقلال زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید